fredag 26 oktober 2012

De hände de som inte skulle hända:-(

Igår när ja o min familj hade ätit o städat undan blev de dags för freedas myys trodde vi eller åtminstone jag men så blev de ju inte riktigt.
Som sagt så hade vi ätit en god pizza, färdigt ställt köttet tills idag mycket mat blev de men de är ju de som ja gillar   ;-)
Allt var som planerat
Lill bruden hade lagt sig o sova chokladen var av klädd för att avnjutas framför en bra film, datorn var på för att inspireras av andras vackra bilder allt var som på sin plats.
Jag flyttade datorn under tvn för att vi skulle se film via hårdskiva (ny modernt) kopplade till den externa hårdskivan o så var de bara att vänta tills den dök upp i dator skärmen, plopp så var den där trodde jag eller den var ju där full proppad med film o bilder, bilder ni vet som man har som minne, minne från alla dessa år man har fotograferat alla resor man har varit på,våra gemensamma minne tillsammans, Tildes alla bilder
VAR LIKSOM BORTA:'( de hände de som inte skulle få hända hårdskivan hade brustit o allting var borta....
Vattnet i ögonen började tåras upp så att irisen i ögat drog på sig bad brallorna o bad ringen för att inte drunkna av sorgen till de försvunna minne..
But stop crying! Man hade ju sparat de viktigaste bilderna på tre ställe eller så finns de på cd-skivor men fortfarande är många minne blått i bild väg men de finns ju i mitt eget minne:-) FREEDAS MYYS nää
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar